Jak szybko zarezerwować wyjazd?
Zadzwoń: 94 311 58 25 lub Wyślij Maila: ania@YetiClub.pl lub Skorzystaj z Formularza i podaj nam swój numer telefonu, a oddzwonimy w ciągu maksymalnie 24 h (w dni robocze)
- – Sprawdź nasze propozycje na rodzinne wyjazdy narciarskie z przedszkolem i wybierz najlepszy wyjazd dla siebie —>>
- – Kliknij przycisk zapytaj – zarezerwuj – w prawym dolnym rogu – w formularzu zapytania wpisz: wybrany termin, miasto wyjazdowe i podaj dane osób: imiona i nazwiska, daty urodzenia oraz adres wszystkich osób i telefon kontaktowy pod którym będziemy mogli się z Tobą skontaktować. Nie zapomnij też o aktualnym adresie e-mail.
Wszystkie dane możesz przesłać również mailem na adres biuro@yeticlub.pl –>> - – zwrotnym mailem prześlemy komplet dokumentów i gotowe do podpisania umowy zgłoszenia z naliczonymi zniżkami za dzieci oraz dopłatami za np. miejsce wsiadania —>>
- – sprawdź czy wszystkie dane na umowie się zgadzają, podpisz umowę i odeślij na podany nr faksu lub na adres email po zeskanowaniu —>>
- – wpłać zaliczkę na podany na umowie nr konta – kwota zaliczki wyszczególniona będzie na umowie —>>
- – na 30 dni dokonaj dopłaty do całości —>>
- – na ok. 2-5 dni przed wyjazdem prześlemy drogą mailową informacje dotyczące wyjazdu lub voucher hotelowy (jeśli takowy jest wymagany przy danym wyjeździe narciarskim)
- – Spakuj się i ciesz się białym szaleństwem na najlepszych imprezach narciarskich
Dodatkowe informacje na temat procesu rezerwacji:
Krok 1:
W celu znalezienia oferty odpowiadającej Państwa potrzebom proponujemy skorzystać z wyszukiwarki zamieszczonej na stronie głównej lub otworzyć link z konkretną nazwą kategorii np. Włochy – Folgaria – znajdziecie tam wszystkie, oferowane wyjazdy narciarskie ze szkoleniami dla danego kierunku. Prosimy o dokładne zapoznanie się z warunkami oferty, terminami, informacjami co zawarte jest w cenie oraz warunkami uczestnictwa. Wszystkie informacje znajdują się przy opisie imprezy – dostaniecie je również w załączniku wraz z umową zgłoszenia
Proszę pamiętać, że dokonanie rezerwacji i/lub dokonanie wpłaty za rezerwację jest jednoznaczne z akceptacją powyższych warunków.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości bądź pytań możecie Państwo skorzystać z:
Biura Obsługi Klienta:
e-mail: ania@yeticlub.pl
tel. 94 311 58 25 lub 882 007 650
Wszelkie rezerwacje wyjazdów narciarskich dokonane na stronie mają charakter zapytania ofertowego. Rezerwacja wiążąca następuje dopiero po podpisaniu odesłanej z naszej strony umowy i dokonaniu wpłaty w wyznaczonym terminie – obowiązuje data zaksięgowania środków na koncie. Organizatorem wyjazdów z YetiClub.pl jest Allegra M.Palejczyk, P.Kryszko, Sp.J – wpis do rejestru Organizatorów Turystyki prowadzony przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego nr 34/11
Krok 2:
1/ W przypadku znalezienia odpowiedniej oferty i decyzji co do wyjazdu prosimy o wysłanie formularza z zapytaniem – prosimy zwrócić szczególną uwagę aby formularz zawierał prawidłowe dane jak adres, adres e-mail oraz numer telefonu. Nieprawidłowe dane lub ich brak mogą uniemożliwić nam skuteczny kontakt z Państwem w celu np potwierdzenia rezerwacji lub poinformowania o ewentualnych zmianach itp
2/ Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku godzin (w przypadku dużej ilości rezerwacji maksymalnie 12-24 godzin roboczych) i prześlemy niezbędne dokumenty. W przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie prosimy o kontakt z biurem gdyż oznacza to najprawdopodobniej, że Państwa zamówienie do nas nie dotarło.
3/ Jeżeli dane będą niewystarczające lub zamówienia w całości lub części nie będziemy w stanie zrealizować np. z powodu braku miejsc w danym terminie skontaktujemy się z Państwem e-mailowo lub telefonicznie ustalając dalszy sposób postępowania lub proponując imprezy alternatywne.
Krok 3:
1/ Aby rezerwacja nie wygasła, należy dokonać płatności na podane na umowie zgłoszenia konto oraz odesłać podpisaną umowę wraz z kopią dowodu wpłaty na faks lub adres e-mail.
W treści przelewu prosimy wpisać: imię i nazwisko Klienta, numer umowy oraz kierunek wyjazdu i datę.
2/ Terminy i warunki płatności za wybraną imprezę są każdorazowo wyszczególnione na umowie i wynoszą zazwyczaj:
Jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostało więcej niż 30 dni, to:
- – wpłata I raty w wysokości określonej na umowie (min. 35% wartości) powinna zostać dokonana w terminie 24-48 godzin, chyba że strony ustaliły inny termin wpłaty i widnieje on na umowie zgłoszenia.
- – wpłata pozostałej części należności powinna zostać dokonana w terminie do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy lub w terminie określonym na Umowie-Zgłoszeniu.
Jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostało mniej niż 30 dni wymagana jest wpłata całej należności w terminie podanym na umowie zgłoszenia.
3/ Zasady ewentualnej rezygnacji z wyjazdu są zawsze dokładnie określone w Warunkach Uczestnictwa dostępnych przy opisie każdej imprezy i wysyłanej razem z umową.
Krok 4:
Dokumenty podróży:
- (1) w przypadku imprez z dojazdem własnym: skierowanie – voucher e-mailem itp. na ok. 2-3 dni przed rozpoczęciem imprezy. Przy niektórych imprezach zakwaterowanie odbywać się może wyłącznie na podstawie umowy zgłoszenia.
- (2) w przypadku imprez autokarowych: dokumentem podróży jest otrzymana umowa zgłoszenia. Informacje dotyczące godzin wyjazdu i miejsca zbiórek prosimy potwierdzić na ok. 2-5 dni przed wyjazdem.
Państwa dane podawane przy rezerwacji służą wyłącznie do celów jej opracowania. Dane te nie są udostępniane żadnym podmiotom nie zaangażowanym bezpośrednio w organizację Państwa wypoczynku.
Zapytanie kierowane drogą mailowa mogą być rejestrowane i w sytuacji wystąpienia zmian np zwolnienia się miejsc na danej imprezie możecie zostać o tym fakcie poinformowani ponownie.
Życzymy Państwu udanego wypoczynku i zapraszamy na najlepsze, rodzinne wyjazdy narciarskie z Yeti Club :)
Proszę o ofertę pobytu 23-30.01.2020 w berghotel, dwie osoby dorosłe, dzieci trojka w wieku 11,7,2
Dzień Dobry,
Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą wyjazdu, propozycję wyjazdu do Berghotelu znajdziecie Państwo pod linkiem: https://www.yeticlub.pl/narty-z-dziecmi-wlochy-polscy-instruktorzy/ – dostępny jest tam szczegółowy opis programu, terminy i ceny. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi. Pozdrawiamy | Yeti Club
Proszę o ofertę pobytu w okresie 04 luty-11 luty 2023, dwie osoby dorosłe i dziecko 7 lat ze szkólķą narciarską dla dziecka.