Dokumenty potwierdzające rezerwację Po dokonaniu rezerwacji komplet dokumentów wysyłamy na wskazany adres e-mail. W załącznikach znajdziecie podpisaną z naszej strony umowę zgłoszenia, ogólne warunki uczestnictwa oraz inne druki – zależne od zarezerwowanego wyjazdu np karta zdrowia w przypadku obozów narciarskich. W treści maila znajdować się będzie informacja o terminie obowiązywania rezerwacji, numer konta do dokonania […]
FAQ
Czy rezerwację zrobioną poprzez stronę Yeti Club można anulować ?
Do momentu wpłaty zaliczki i podpisania umowy rezerwacje dokonane na stronie Yeti Club lub mailowo możemy dowolnie modyfikować. Brak wpłaty w terminie określonym umową skutkować będzie jej automatycznym anulowaniem. W momencie wpłaty i/lub po podpisaniu umowy zasady anulacji i związane z tym koszty każdorazowo określone są w warunkach uczestnictwa, których treść dostępna jest przy każdej […]
Rezerwacja dodatkowych usług na Yeti Club
W jaki sposób dokonać rezerwacji dodatkowych świadczeń na Yeti Club ? Aby zarezerwować dodatkowe usługi np ubezpieczenie od kosztów rezygnacji prosimy o zaznaczenie w uwagach, jakie usługi dodatkowe i dla ilu osób chcielibyście Państwo zarezerwować. O ile usługi takie będą jeszcze dostępne zostaną dopisane do odsyłanej do Państwa umowy, a cena ostateczna zostanie skorygowana o […]
Wysłałem rezerwację lub zapytanie i nie dostałem odpowiedzi
Jeżeli wysłaliście Państwo zapytanie drogą mailową lub poprzez formularz znajdujący się w serwisie Yeti Club, i w ciągu maksymalnie 48 godzin roboczych od dokonania rezerwacji nie otrzymaliście Państwo żadnej odpowiedzi prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Yeti Club. Zwróćcie Państwo również uwagę na poprawność wprowadzonego danych – szczególnie adresu e-mail i telefonu kontaktowego oraz […]
Dokonałem rezerwacji wyjazdu narciarskiego i co dalej ?
Rezerwacja wyjazdu narciarskiego Po dokonaniu rezerwacji wyjazdu narciarskiego – wysłaniu formularza kontaktowego trafia ona do naszego Biura Obsługi Klienta. W przypadku dysponowania wolnymi miejscami odsyłamy na wskazany adres e-mailowy gotową umowę zgłoszenia wraz z kontem do dokonania wpłaty. W przypadku braku miejsc lub niejasności kontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie proponując imprezy alternatywne. Dodatkowe […]
Czy wszystkie terminy wyjazdów narciarskich są dostępne ?
Informacje o wolnych miejscach na poszczególnych wyjazdach narciarskich znajdują się w tabelkach z terminami – przy opisach poszczególnych imprez. Dokładamy wszelkich starań, aby dane te były jak najbardziej aktualne. W związku z dużą ilością rezerwacji i sprzedażą miejsc również w naszych biurach mogą zdarzyć się sytuacje, kiedy miejsca na daną imprezę lub konkretne pokoje zostaną […]
Czy oferowane wyjazdy narciarskie przeznaczone są tylko dla rodzin z dziećmi ?
Wyjazdy narciarskie dla wszystkich Nie, nie, nie :) Wszystkie wyjazdy narciarskie na stronie Yeti Club przeznaczone są dla osób kochających białe szaleństwo i dobrą zabawę, bez względu czy jadą sami, ze znajomymi czy z dziećmi. W zależności od charakteru imprezy i jej terminu jeżdżą z nami osoby w różnym wieku i różnym składzie osobowym. Terminy […]
Czy ceny wyjazdów narciarskich są kompletne ?
Przy każdym wyjeździe narciarskim staramy się jak najdokładniej podać dokładną cenę, świadczenia dodatkowe oraz koszty, z którymi należy się liczyć na wyjeździe np. koszty karnetów narciarskich, kaucje za apartament, sprzątanie końcowe itp. Może się zdarzyć, że będziecie Państwo zainteresowani dodatkowymi świadczeniami jak np. wyjazd z danego miasta, dodatkowe ubezpieczenie, które nie są wliczone w podstawową […]