Czy rezerwację zrobioną poprzez stronę Yeti Club można anulować ?
Do momentu wpłaty zaliczki i podpisania umowy rezerwacje dokonane na stronie Yeti Club lub mailowo możemy dowolnie modyfikować. Brak wpłaty w terminie określonym umową skutkować będzie jej automatycznym anulowaniem.
W momencie wpłaty i/lub po podpisaniu umowy zasady anulacji i związane z tym koszty każdorazowo określone są w warunkach uczestnictwa, których treść dostępna jest przy każdej imprezie.
Dodatkowo radzimy wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z wyjazdu narciarskiego z przyczyn medycznych. Ubezpieczenie pozwala odzyskać nawet 100 % kosztów poniesionych w związku z rezygnacją z imprezy z powodu choroby, pobytu w szpitalu czy choroby najbliższych osób. Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu narciarskiego obsługiwane jest przez TU Europa.
Co będzie jeśli okaże się, że na zarezerwowanym wyjeździe narciarskim nie ma wolnych miejsc ?
W takiej sytuacji skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie i podamy możliwe terminy lub imprezy alternatywne.